Glad alla <3-ans dag på er!

Hejsan på er!
Idag har jag vart i skolan o lagat lärarlunch o sen tog jag bussin till hammarland o träffade josse o några andra! Var trevligt att åka till min kära hem kommun som inom en snar framtid kommer blir för alltid, för mamma har sökt lägenhet i hammarland igen och de är underbart sköönt! Trivs inte alls i stan, okej de är närmre till skolan o till allt men har alla min underbara vänner i hammarland o trivs där! Imorgon är de Onsdag o det inebär skola o sedan träning! Torsdag skola sen hitta på nått och Fredag ledig o sen ledig tio dagar framåt och de känns ju underbart skönt! Skulle vilja lämna Åland och åka till syrran i Loimaa men tror inte de blir så... för att jag inte vill åka ensam och ingen vill följa med. Nåja får se hur de blir! Men att jag har ingen aning om vad jag ska skriva så lägger in lite random bilder som ni får nöjja er med att se på tills jag skriver nästa gång, så ha de bra! puss
Såhär ser jag ut nu för tiden!

Nya bartendern på Kino is me ;)
En elin med skjorta & slips, riktigt stiligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin