hej alla glada!

Ja vad ska jag skriva, ville skriva av mig lite.. men man ska veta vad man ska skriva om oxå... Idag blev jag hemma från skolan, mådde dåligt.. imorgon tar jag nya tag och far till skolan!Har blivit så grymt skoltrött, ser fan inte de roliga i att fara till skolan längre. Så imorgon blir de först skola sen hem och byta om och på innebandy träning sen kanske islandia och åka lite skridskor med Macke!
i helgen ska jag bara ta de lungt och spela innebandy matcher på baltic så kom och kolla på proffs målvakten Elin! haha eller så inte.. Snart är de jul igen och guud så mysigt de är med jul alltså, massa ljus och god mat och allt :)
på tal om annat så tänkte jag bara fråga vad de är med alla killar på Åland! jag har bestämmt mig och ska fara till England och hitta en het fotbollsspelare ;) näee nu ska jag kolla vidare sen hitta kudden och se om jag får nån sömn inatt med tanke på hur mkt jag har sovit idag! så ni får ha de så grymt bra! slänger in en eller två bilder från ingegerds & lindas 18-års fest i lördags! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin