tjaah

Hej alla.. värkar inte vara någon som läser när man kolla på statistiken... tar bort bloggen snart, inte värt att skriva om ingen läser... så om de är någon som läser kan ni vara snälla att kommentera...
Öhm, de är inte länge kvar till jul och ingen snö har kommit heller.. trååkigt, men snart är de jul lov och de är fett skönt! Nåja de går som de går i skolan, kämpar och försöker så gott de går.. Annars mår jag bra och så.
Har varit till sverige med mamma o micke och de var kul, köpte lite saker till rummet på ikea och lite andra saker!
idag har jag vart i skolan och sen på träning, nu sitter jag i sängen och ska väl öva på prov sen sova, är sjukt trött.. snart är de helg oxå, blir nog o bara chilla o ta de lungt :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läser, hehe, men det visste du väl? ;D

2011-12-15 @ 15:58:14
URL: http://elinlainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin